zaterdag 16 mei 2015

Ritstasje en zonnebrilzakje

Toen kleindochter 1 mij een tijdje geleden, trots de ritstasjes toonde die zij zelf gemaakt had, en die ik eerder ook al tegenkwam op haar blog, wilde ik er ook wel eens eentje maken.

Gelukt, ik gebruikte ook madame Toertjes haar handleiding.


De kleinzonen kwamen vorige zondag fier binnengelopen met hun zonnebrilzakjes gemaakt door hun mama.  Bij haar had ik dit enkele jaren geleden ook al gespot.  Stond toen ook al op mijn verlanglijstje.




Ik maakte het etuitje volgens de handleiding van 'By MiekK.

3 opmerkingen:

  1. Heel schoon, maar daar gaat ons idee voor een verjaardagskadootje weer... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via kwam ik op je blog. Wat een inspiratie. Ik ga je blog zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen