zondag 3 december 2017

Aster trui

Ik hinkel eens heel ver achterop, jawel.  
Niet alleen verwerkte ik dit stofje pas nadat half naaiend Vlaanderen het al lang als kledingstuk in de kast had hangen, ook duurde het nog een ettelijke weken vooraleer het geblogd geraakte.


Ik verlengde de trui met 4 cm en maakte lange mouwen.

 

Voor de halsboord hield ik mij me braaf aan het patroon en de beschrijving.  Ik beklaag het me niet, de halsboord valt mooi. 

stof: stoffenspektakel
boordstof: stoffencircus

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi ! Ikzelf maakte er drie en voor de dochter ook nog eens drie. Het is zo een zalig patroon ! Heerlijke truien die je hier in ons klimaat goed kan gebruiken. Moet het wat warmer zijn dan maak je ze in sweaterstof voor het tussenseizoen kan het in tricot !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mooi stofje zeg!!

    Ik maakte de Aster al kort nadat het boekje in de bus lag... maar 't is nooit op de blog geraakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie Aster !! Mijn 3e exemplaar geraakte van't weekend op foto, nu nog op de blog (ik ken het probleem ;-) )...

    BeantwoordenVerwijderen