woensdag 26 juni 2013

Kleed - Burda 7828

Ik zag al verschillende keren kleedjes, gemaakt van dit patroon, passeren.  Vorig jaar kocht ik het Burda 7828 patroon en gaf het ook door aan haar.  Zij maakte er een kleedje van in een zomers tricot.
Ik knipte en maakte vorig jaar al een aangepaste versie, maar dan in katoen en zonder striklint, het kleedje is ook gevoerd met een simpele witte voering.  Enkele weken geleden heb ik het verder afgewerkt.


Ik ga de volgende keer toch maar eens proberen om dit modelletje in tricot te maken.

stof kleed: stoffenspektakel
voering: markt in Valkenswaard

2 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Het kleed staat hier ook nog op de planning, ik twijfel nog tussen katoen en tricot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet twijfelen over die tricot !!
    En dat het nu maar zomer wordt he...

    BeantwoordenVerwijderen