vrijdag 26 december 2014

Boekenlegger

In het begin van de maand kwam ik op "supermarkt", een leuk evenement in mijn woonplaats, voorbij het kraampje van Els.  Daar zag ik ze weer, de boekenleggers die ik vorig jaar spotte op haar blog, en die al zo lang op mijn todo lijstje staan.
Met de kerstdagen in het vooruitzicht leek me dit wel een leuk aardigheidje voor de kleinkinderen.   Als peuter gingen ze al voor vake staan met hun boekjes en vroegen ze "vake, boekje lezen?"  
Deze boekenleggers zullen dan ook wel dienst doen in de boekjes die er onder de kerstboom lagen.

Een heel dikke mercie aan Els voor het delen van deze tutorial.








De mdh en mezelf heb ik er ook eentje cadeau gedaan.


stofjes: Veritas
knoopjes: Veritas
bedeltjes: Veritas

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk Annie. Tof om eens de creaties van iemand te zien die mijn tutorial gebruikte. Ik wil dit zeker eens onder de aandacht brengen op mijn blog en naar jouw blog weer doorverwijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie bladwijzers! Voorlopig nog niet veel gebruikt (boeken worden in 1 ruk uitgelezen), maar vanaf volgende week (als de school weerr bezig is) gaan ze zeker dienst doen...

    BeantwoordenVerwijderen