dinsdag 5 januari 2016

K-doosjes!

Foute cadeautjes, niet leuk! Daarom dat ik de kinderen en kleinkinderen met kerst altijd centjes geef.
Het is ieder jaar weer spannend hoe ik deze ga verpakken.  Dit jaar geen zelfgemaakte envelopjes maar eens iets anders.
Ik had wel al iets in gedachten, maar had nog geen mal gevonden.  Vorige maand kreeg kleindochter 2 dit van haar meter.
Joepie! Ik had een leverancier voor mijn malletje gevonden.
Dochter 2 had het wel met haar machientje uitgesneden, ikzelf heb de doosjes geduldig overgetekend, uitgeknipt en gelijmd.





3 opmerkingen:

  1. Oh plezant! Zo is centjes geven toch niet saai he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes! Toch blij dat mijn machientje dat werk voor mij doet... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een heel leuke manier om de centjes te krijgen :-)
    Misschien ook zo'n machientje vragen voor jouw verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen