woensdag 23 november 2016

Meet the sewer


Een hele dag samen met 24 gelijkgestemde zielen achter een naaimachine zitten is een heel leuke ervaring.  Ik had mij ingeschreven voor "Meet the sewer", een naai evenement georganiseerd door Els. Je las de afgelopen weken meerdere lovende reacties waar ik nog weinig aan kan toevoegen.  

Op een leuke locatie konden we de hele dag bezig zijn met onze hobby. 
Er was gezorgd voor koffiekoeken, koffie, snoepjes en een gezonde lunch.  

       meet-the-sewer

Een toffe goodie bag met stofjes, accessoires en kortingsbonnen was een leuk extraatje.



Een stofje uit de collectie van Lotte Martens.
Afbeeldingsresultaat voor meet the sewer 2016

Mijn projectjes zijn ondertussen afgewerkt en verschijnen binnenkort op dit blogje.

naaien-2

Zij gaven ook iets weg: BabarumGeorgetteMadeline de stoffenmadamCas en Nina

3 opmerkingen:

  1. 't Was een gezellige dag. En nu ben ik benieuwd naar de afgewerkte naaisels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een geweldig leuk dagje vond ik! En fijn je te ontmoeten! De volgende keer ga ik wel proberen meer babbeltjes te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen