woensdag 27 juni 2018

Lora 3

Wat was het handig dat ik nog anderhalve meter donker blauwe punta di roma in de kast had liggen voor een nieuwe Lora.

Het rokgedeelte versmalde ik lichtjes aan de heupen, bij een volgende ga ik het rokgedeelte een maatje kleiner knippen.

Ik pimpte de zakken, de mouwen en de halsrand met lichtblauw elastisch biais.  De zakken en halsrand maakte is biaisgewijs en op de mouw is het biais gedubbeld en vastgezet met de tweelingnaald.




De afgewerkte jurk voelt fantastisch, zelfs met een aantal grammen (kilootjes) meer dan toen ik de Lora knipte (dank je wel Frankrijk voor het superlekkere eten), ze zit comfortabel en ik kan er vlot mee bewegen.  Als ik de foto's bekijk ben ik toch niet 100 % tevreden over deze versie.
Maar eén ding weet ik zeker, deze Lora ga ik toch met plezier dragen.


stof: punta di roma
elastisch biais: Veritas

3 opmerkingen: