maandag 18 mei 2020

Girl's cube en girl's pencil case

Zoals velen heb ik de gratis patroontjes van Girl's in Uniform gedownload en ik heb nog niet eens dank je wel gezegd.  
Dus bij deze, Lieve, een dikke merci! 

Tussen de mondmaskers door, maakte ik deze 2 leukerds.  



Met dit leuke kubus ritstasje kan je alle kanten uit, je kan er allerlei beautyspulletjes in opbergen en het is redelijk eenvoudig te maken.
Ik maakte het met veel plezier en ging dan nog aan de slag met de pencil case.



Een geslaagd setje, al is de kleur van de ritssluitingen niet dezelfde, maar in corona tijden gebruik je materiaal dat je in voorraad hebt.



3 opmerkingen:

  1. Oh zeg, wat een toffe set is dit! Dat je zo'n mooie dingen maakt én er dan nog over blogt, is voor mij de grootste dankjewel die ik kan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Ik ben ook zot van sets, en ja hoor ik ben ook zot van de super mooie patroontjes van Lieve #girlsinuniformblog ! Ik ga je vanaf nu heel graag volgen!

    BeantwoordenVerwijderen