zondag 4 oktober 2020

Vormsel

Vandaag vond eindelijk het uitgesteld vormsel van onze kleindochter plaats.   
Ik maakte voor haar een Geo bag.  Dit patroontje blijft gewoon een topper!  Het ideale handmade cadeautje.
Ik koos voor het donkerblauwe kunstleer dat ik gebruikte voor deze pencil case die ik al voor haar maakte.  Ook van het voeringstofje, gekocht bij Ateljee Caro, had ik nog genoeg.  De spiraalrits met dubbele trekker komt ook van bij Carolien.




Wat L. nu met dit tasje gaat doen?  Ik heb geen idee.  Soms maak ik dingen, gewoon omdat ik er zin in heb.  Het is een leuk formaat voor een make-up tasje of om de laders van GSM en andere toestellen in op te bergen.



Een vlinder in een doosje.


En een "gevulde envelop" maken het cadeautje compleet.


Wij beleefden vandaag, ondanks de moeilijke coronatijden een superdag!

Donkerblauw kunstleer: Ateljee Caro
Donkerblauwe spiraalrits met antiek messing tandjes: Ateljee Caro
Voeringsstofje: Ateljee Caro

1 opmerking: