zaterdag 31 oktober 2020

Crimi Clown

Moeke, kan jij voor mij een Crimi Clown pak maken?  Dit vroeg de jongste kleinzoon in het begin van de coronaperiode, aantal maanden geleden.  Als je die smekende blauwe oogjes ziet kan je dat natuurlijk niet weigeren.

Hoe ziet zo'n pak er uit?  Na wat opzoekingswerk heb ik een aantal foto's doorgestuurd van setjes die haalbaar waren om te maken.  D. koos voor een effen wit pak waar hij zelf nog bloedspatten op wil zetten.  

Bij mijn zoektocht naar patroontjes leek de Magnus broek uit LMV sept/okt 2018 en het Morris hemd uit LMV juli/aug 2017 ideaal.  De mouwen van het hemd heb ik verlengd.

Dit pak heb ik gemaakt:





D. in volle actie.






Dit heeft hij er van gemaakt!



Brrrrrr., een enge crimiclown!


Is in werkelijkheid een héél schattige en lieve clown!

Stof: te klein laken uit linnenkast
Rode kamsnaps uit voorraad

2 opmerkingen: