maandag 26 april 2021

Mash and Marble Fidget toy

Kleindochter K. is fan van Fidget toys.  Ze vroeg mij of ik er enkele kon maken. 
Ze stuurde mij een link met deze foto:


"Moeke, je mag ze ook breien of haken en graag 9 cm x 2 cm".  😀 Ze had al garen en knikkers meegebracht.  

In mijn voorraad had ik nog Catania garen, restjes van vorige projectjes, en ideaal om zulke tunneltjes te haken.



Fidget Toys of friemelspeelgoed is speelmateriaal dat geschikt is voor kinderen en volwassenen.  Het friemelen met beweeglijk en verschillend materiaal tussen de vingers kan rust en concentratie brengen.  Ze kunnen ook helpen om te ontspannen.



Never ending fidget.  Deze magic fidget kan alleen gehaakt worden.  Het is een uniek speeltje.  Een supergemakkelijk patroon aan één stuk met maar 1 af te hechten draadje.
Het begin laten zoeken was een prima uitdaging voor de kleinkinderen.  

Geniaal!  Leuk om te haken, leuk om te geven, leuk om te ontvangen, leuk om mee te spelen, leuk om de restjes garen mee op te maken!  Kortom LEUK, LEUK, LEUK.  Dank je wel Miranda

2 opmerkingen: