zaterdag 1 juli 2023

Goud


Vandaag vierden wij onze vijftigste huwelijksverjaardag.  

Naast het aandenken voor de genodigden had ik voor de kleinkinderen nog een zelfgemaakt cadeautje.  Voor hen mag het altijd iets meer zijn 😍💖.  

Het was weer een hele uitdaging om iets te maken wat ze hopelijk fijn zouden vinden.  

Voor de kleindochters iets kiezen was niet zo moeilijk, hun geschenkje, dMini Mynta van Hansedelli, ligt dan ook al enkele maanden klaar.  .





Voor de muzikale meisjes is een stofje met muzieknoten gecombineerd met oud roze kunstleer heel toepasselijk.
Ritssluitingen, trekkers en kunstleer komen van Ateljee Caro.

Voor de kleinzonen daarentegen was het een moeilijke zoektocht, tot ik de WaiKala, ook van Hansedelli tegenkwam.  
Niet de originele versie (een grote toiletzak kregen ze al eerder) maar de kleinere WaiKala.  Heidi von Spatz & Lux schreef hierover een korte tutorial.

Zoals altijd weer een superduidelijke handleiding bij het patroon, en nog leuker, dit patroon kan je gewoon gratis downloaden!

Aanvankelijk had ik toch wel wat stress voor de afwerking met biais (niet echt fan van), maar het ging bij deze tas vrij goed.

Deze toiletzakjes zijn volgens mij ideaal om mee te nemen in de sporttassen.





De buitenkant is een polyester canvas, de binnenzijde een gewone canvas.  Ritsen, trekkers en canvas kocht ik bij Zipper zoo.


1 opmerking: