zaterdag 2 december 2023

Himalaya crossbody

De Himalaya crossbody is een kleine tas, met magneetsluiting, en het ideale formaat voor dagelijkse boodschappen of een avondje uit.  Ik maakte ze als gewone handtas met een verzonken ritssluiting.




Deze tas heeft vier patroondelen aan de voorkant, de mijne ook aan de achterkant, zodat je je eigen unieke look kan creëren door verschillende combinaties van kleuren en materialen te gebruiken.




De binnenzijde heeft een rits zak en een steek zak aan de andere kant, waardoor er voldoende ruimte is om je spullen georganiseerd te houden.


Het donkerbruine kunstleer komt van het stoffencircus, het cognackleurige kocht ik enkele jaren geleden bij Ateljee Caro, de ritssluiting lag bij mijn voorraad en de fournituren kwamen dit keer van Serial Bagmakers.  Het voeringstofje is een rest van mijn eerste Himalaya



Van de restjes maakte ik nog envelopjes om kleine dingetjes in op te bergen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten