zondag 4 augustus 2013

Recycleren

Ik heb het ook eens gewaagd om te recycleren.  Ik ben wel niet bij de kringloopwinkel geweest, verschillende hemden en polo's van de mdh waren volgens hem gekrompen (of zou zijn volume niet vermeerderd zijn?).

Van een polo heb ik voor kleinzoon 1 een t-shirtje gemaakt, alles is hergebruikt, ook het kraagje, hiermee heb ik de hals afgewerkt.




Voor de kleindochters werden hemden omgevormd tot rokjes, had ik hier ongeveer een jaar geleden al gezien.



Dit rokje is voor kleindochter 2, zelfs het borstzakje is gerecycleerd.  Het is wel iets verkleind.



Dit is het exemplaar voor kleindochter 1 met eveneens een gerecycleerd borstzakje.



1 opmerking:

  1. De rokjes werden vandaag al met plezier gedragen.
    En tot de ontdekking gekomen dat de jongste nu assorti gekleed kan zijn met papa. Hem past dat hemd nog wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen