vrijdag 10 oktober 2014

Meneer Konijn

Maar wie is nu Meneer Konijn?

Meneer Konijn is de dappere knuffel van Noa.  Die werd samen met haar tweelingzus Fenna op 18-11-2010 geboren maar overleed twee maanden later.  Sindsdien heeft Meneer Konijn al veel meegemaakt.  Zo heeft hij een wereldreis gemaakt en is hij al een drietal jaar het boegbeeld van Q-music.  Samen met Q-music zamelt hij geld in voor de vzw Kindergeluk.  Deze vzw wil kansarme kindjes in België helpen

Gisteren dus naar Het Stoffenhuis geweest voor deze Meneer Konijn pakketjes.  Op 2 na waren ze allemaal al verkocht.  Sincha heeft, terwijl ik stond te wachten nog enkele stofje geknipt. Voor de dochters bracht ik voor elk 2 setjes mee en voor mijzelf eentje.
Als mijn pols uit het gips is, kan ik deze knuffel beginnen maken.





5 opmerkingen:

  1. Leuk initiatief! Hopelijk kan jij er ook snel aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk konijntje en ook nog voor een goed doel!
    Heb er ook gelijk 2 besteld dus ben benieuwd wat voor kleuren ik krijg toegestuurd!
    Vervelend dat je met je pols in het gips zit, sterkte daar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook al enkele gemaakt.Leuk om te doen,hé!Mijn konijntjes zijn te zien op mijn blog:ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen