zondag 5 juni 2022

Geo bag

Dit kleine toilettasje is superhandig, dit patroon blijft gewoon een topper!  Het ideale handmade cadeautje voor een vormeling.




Ik koos voor het donkergroene metallic kunstleer dat ik gebruikte voor deze pencil case die ik al voor haar maakte.  Ook van het voeringstofje, gekocht bij Ateljee Caro, had ik nog genoeg.  
De spiraalrits met dubbele trekker komt ook van bij Carolien.

Wat kleindochter K. nu met dit tasje gaat doen?  Ik heb geen idee.  Soms maak ik dingen, gewoon omdat ik er zin in heb.  Het is een leuk formaat voor een make-up tasje of om de laders van GSM en andere toestellen in op te bergen.




Een cadeautje in een doosje en een "gevulde envelop" maken het presentje compleet.


Wij beleefden vandaag weer een superdag!

Donkergroen metallic kunstleer: Ateljee Caro
Donkergroene spiraalrits met antiek messing tandjes; Ateljee Caro
Voeringstofje: Ateljee Caro

1 opmerking: