woensdag 15 juni 2022

Little Mynta

Een hele klus, maar oh zo'n leuk patroon!  De Little Myntha van Hansedelli, een grote slanke portemonnee.

Ik was stiekem jaloers op de zonnig Little Myntha en de Mini Myntha's van Lieve.  

Mijn eigen Myntha is nu ook in gebruik.





Het is een ruimtewonder met plaats voor 9 kaarten, een rits vakje voor munten, een groter vak voor bankbiljetten, 2 extra vakjes voor allerhande spulletjes.  En nog een rits vakje aan de achterzijde.



Het prachtige cognac kunstleer, de rits 'kurk' kleur met lichtgouden tandjes met hart trekker en het 'handmade' logo komen van bij Ateljee Caro.  Het buitenstofje is er eentje van See You at Six en komt van bij ZipperZoo.  Het voering stofje vond ik in mijn voorraad.

Eindelijk is ze klaar, en ik ben zeer tevreden met het resultaat, al is ze niet perfect.

1 opmerking: