zaterdag 29 mei 2021

Fanny pack

Praktisch en hip: heuptasjes.  Met zo'n fanny pack heb je namelijk je handen vrij en kun je toch belangrijke essentials opbergen, ideaal voor een wandeling.  



Mijn portemonnee, sleutels en telefoon passen er in, samen met wat kleine toiletspulletjes die ik altijd meeneem.

De tasjes van Sofie volgens dit patroontje maakte ik al eerder voor de kleinkinderen.  Toen maakte ik de gemakkelijke versie, maar dat "gemakkelijk maken" was eigenlijk voor niets nodig, want zoals we van Sofie gewoon zijn, gaat dit patroon gepaard met een duidelijke tutorial en bijhorende uitleg aan de hand van foto's.  Nu koos ik voor de versie in kunstleer en met voorzakje.






Zot content ben ik er mee!

ritsen en runners: K-Bas
gespen en tassenband: K-Bas
voeringstofje: Ateljee Caro

2 opmerkingen: