donderdag 29 februari 2024

Mini Ruby

Als grote fan van de Mini Mynta moest ik de kleine Ruby toch ook maken.  Ik ben dol op portemonneetjes en deze is super praktisch.  

De materialen zijn restjes van deze handtas.  Je heb niet veel nodig om deze mini te maken, en voor de versteviging kon ik putten uit knipresten.  



Dit portemonneetje is ongeveer 8 cm x 11 cm, breed genoeg voor kaarten.  Dankzij de verschillende vakjes kunnen er veel in.  Ook voor muntjes is er plaats.  Ik koos er voor om het muntvakje met een rits af te sluiten.  



Hoewel ik al veel portemonneetjes gemaakt heb liep het hier mis, ik plaatste de ritssluiting verkeerd, ze opent nu van rechts naar links i.p.v. omgekeerd, niet zo'n groot probleem alleen iets moeilijker voor een rechtshandige.


Mijn exemplaar sluit met een drukknoop, en daar ging het voor de 2e keer fout, een fout die jammer genoeg niet te herstellen is.  Het pinnetje staat niet juist in het midden, terwijl ik het toch verschillende keren nagemeten heb.  
Zo ziet het er dus uit als het portemonneetje dicht is, 


en zo zou het moeten zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten