donderdag 22 februari 2024

Takiska

Met heel wat aparte vakjes binnen en buiten is de Takisha Crossbody Bag perfect om te gebruiken als je dagelijkse tas.


Een draaisluiting zorgt voor de beveiliging van het insteek vak aan de voorkant, en aan de achterkant is er een rits vak.



Binnenin is er nog een rits vak en twee steek vakken voor kleinigheden.




Het patroon zit ingenieus in elkaar. 
Al heb ik intussen wel wat tassenervaring, ik leerde toch weer enkele nieuwe technieken.

De tas is gemaakt van diepzwart (donkerder dan op de foto's) kunstleer en de voering is een gekoesterde canvas uit mijn voorraad.  Voor de fournituren ging ik voor mat zwart.
Ik vond het ook fijn om weer met rivetten te werken, die zorgen voor een professionele afwerking.


En ja, ik heb ondertussen al véél handtassen, maar ik kan je niet beloven dat hier geen tweede van komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten